Algemene Voorwaarden

Algemeen

1.1 Onderstaande algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op de totstandkoming en uitvoering van een behandeling die wordt gesloten tussen Browz by AN en de klant.
1.2 Browz by AN behoudt zich het recht om de voorwaarden te allen tijde te kunnen aanpassen.
1.3 Browz by AN behoudt zich het recht om prijzen tussentijds aan te passen. Prijswijzigingen worden minimaal 21 dagen voor ingangsdatum duidelijk zichtbaar gemaakt op de website.
1.4 Bij het niet komen opdagen dient de klant het totaalbedrag van de geboekte behandeling te betalen alvorens er een nieuwe afspraak kan worden ingepland.
1.5 Indien de klant twee keer niet voor een afspraak komt opdagen, is het niet meer mogelijk om nog een afspraak te maken bij Browz by AN.

Totstandkoming van de afspraak
2.1 De afspraak staat vast nadat de klant via de website van Browz by AN de behandeling heeft geboekt en Browz by AN in de vorm van een bevestigingsmail heeft aangegeven die behandeling uit te zullen voeren op gewenste datum en tijdstip.
2.2 De klant is zelf verantwoordelijk om een correcte telefoonnummer/mobiele nummer en e-mailadres in te vullen bij het maken van een afspraak. Als dit niet het geval is, ontvangt de klant geen bevestiging en herinneringen betreffende de afspraak.
2.3 Browz by AN kan geplande afspraken verschuiven om eventuele gaten in roosters op te vullen. Indien dit het geval is, zal Browz by AN telefonisch contact opnemen met de klant.

Betaling
3.1 De klant dient voor elke behandeling online een aanbetaling te doen. Deze aanbetaling omvat 20% van de prijs van de gewenste behandeling. Het resterende bedrag dient direct na de behandeling in de salon in cash, via pin of tikkie afgerekend te worden.

Aanbetalingen en verzetten/annuleren van de afspraak
4.1 Het annuleren of verzetten van een afspraak dient minimaal 48 uur voorafgaand aan de behandeling te worden gedaan, tenzij er sprake is van overmacht. Overmacht omvat hetgeen de wet daarover zegt. Indien er binnen 48 uur wordt geannuleerd of verzet, raakt de klant de aanbetaling kwijt.
4.2 Browz by AN betaalt in geen enkel geval de aanbetaling terug. Indien de klant een afspraak tijdig verzet, kan deze de aanbetaling binnen 90 dagen gebruiken voor een andere behandeling. De dagen gaan in vanaf de dag nadat de klant in eerste instantie de afspraak had staan.

4.3 Indien er sprake is van een no-show is Browz by AN gerechtigd de kosten van de afspraak in rekening te brengen. 

Verplichtingen van Browz by AN
5.1 Browz by AN heeft een inspanningsverplichting, wat wil zeggen dat Browz by AN elke behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de regels van goed vakmanschap zal uitvoeren.
5.2 Browz by AN vraagt elke klant naar informatie die relevant is voor adequate uitvoering van een behandeling.
5.3 Voor aanvang van een permanente make-up behandeling dient de klant een toestemmingsformulier in te vullen en te ondertekenen. Ook dient de klant de voor‐ en nazorginstructies door te nemen.
5.4 Browz by AN is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft gedeeld voor of tijdens de behandeling. Informatie is vertrouwelijk als de klant dit zelf vertelt of als dit voortvloeit uit de gegeven informatie. De geheimhoudingsplicht vervalt als op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak Browz by AN wordt verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
5.5 Browz by AN zal geen handelingen verrichten die buiten haar beroepscompetenties vallen.

Verplichtingen van de klant
6.1 Browz by AN doet geen permanente make-up behandelingen als er sprake is van een zwangerschap. Indien dit het geval is, kan de klant de reeds betaalde aanbetaling gebruiken voor een andere behandeling of hier een tegoedbon voor krijgen. De klant dient dan een e-mail te sturen naar info@browzbyan.nl.
6.2 De klant is verplicht Browz by AN tijdig te informeren over zaken die van belang kunnen zijn voor een adequate uitvoering van de behandeling en is verplicht alle gegevens te verstrekken waarvan Browz by AN aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor de uitvoering.
6.3 Tot 2 weken na de permanente make-up behandeling mag de klant niet onder zon of zonnebank. Browz by AN is niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
6.4 De klant dient tijdig op de afspraak te verschijnen bij Browz by AN. Als de klant door drukte in het verkeer wat later aankomt, dient deze dit door te geven via telefoonnummer 06-39 47 76 62 per WhatsApp. Indien de klant meer dan 5 minuten te laat komt, is het aan de behandelaar om te kijken of er voldoende tijd is om de afspraak voort te kunnen zetten. Indien dit niet het geval is wordt de afspraak dan geannuleerd en de aanbetaling is dan verloren.
6.5 De klant dient zich gepast te gedragen in de salon. Indien de klant na meerdere waarschuwingen ongepast gedrag blijft vertonen, heeft Browz by AN het recht de klant toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.

Permanente make-up
7.1 Indien de klant eerder permanente make-up behandelingen heeft laten doen, is een foto vooraf noodzakelijk. Browz by AN kan dan vaststellen of een cover-up mogelijk is. De klant kan een e-mail sturen naar info@browzbyan.nl.
7.2 De touch-up prijzen voor permanente make-up gelden in eerste instantie alleen voor bestaande klanten. Indien de klant elders permanente make-up gedaan heeft en de touch-up door Browz by AN wil laten doen, dient de klant een foto te sturen van de wenkbrauwen. Browz by AN kan dan bepalen of een touch-up mogelijk is.
7.3 Na de eerste behandeling is de klant zelf verantwoordelijk om de touch-up behandeling tussen 6 à 8 weken te boeken. Browz by AN is niet verantwoordelijk voor behandelingen die niet tijdig gedaan kunnen worden vanwege een volgeboekte agenda.
7.4 De touch-up binnen 6 à 8 weken is enkel geldig voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Browz by AN. Browz by AN annuleert de afspraak ingeval deze incorrect is ingepland.

7.5 Mocht de klant een nabehandeling wensen terwijl Browz by AN dit (medisch) niet verantwoord vindt mag Browz by AN de nabehandeling weigeren.
7.6 Indien de klant één week of minder van tevoren botox of fillers heeft laten zetten in de te behandelen zone, zal Browz by AN de permanente make-up behandeling niet uitvoeren. De klant raakt de aanbetaling dan kwijt.
7.7 Browz by AN doet iedere behandeling haar uiterste best het gewenste resultaat te leveren, echter als de huid om wat voor reden dan ook tegenstribbelt, afstoot en dergelijke is er geen sprake van tegemoetkoming.

Klachten
8.1 Indien de klant een klacht heeft over een behandeling en/of product, dient te klacht zo snel mogelijk doch binnen 48 uur na de behandeling via e-mail binnen te zijn bij Browz by AN. Er kan gemaild worden naar info@browzbyan.nl.
8.2 Browz by AN zal de klacht eerst onderzoeken en vervolgens bij eventuele tekortkomingen de behandeling kosteloos herstellen binnen korte termijn.

Aansprakelijkheid
9.1 Browz by AN is uitsluitend aansprakelijk voor zaken die een rechtstreeks gevolg zijn van tekortkomingen bij de behandelingen, en die tot schade geleden hebben bij de klant. In alle gevallen is de schade beperkt tot de het bedrag van de behandeling.
9.2 Browz by AN is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die door de klant zijn meegenomen naar de salon.
9.3 Browz by AN heeft het recht om aan de klant een schadevergoeding te eisen, indien de klant meubilair, apparatuur, producten of andere goederen in de salon opzettelijk beschadigt.